Premierową prezentacją, podczas X Targów Motoryzacyjnych i Biznesowych Fleet Market, nieobecnej dotąd w Polsce marki ZD oraz samochodu D2S oficjalnie zainaugurowała działalność spółka Electric Vehicles Poland (EVP) – pierwszy w Polsce podmiot sprofilowany na elektryczną mikromobilność.
Słowa elektromobilność i elektryfikacja, w odniesieniu do motoryzacji, odmieniane są przez wszystkie przypadki już od lat. „Elektromobilność to już znak naszych czasów, ale też wciąż wyzwanie – mówi Jacek Drogosz, prezes Holdingu 1. – Powszechne jest przekonanie o jej zaletach, ale równocześnie także świadomość barier ograniczających jej rozwój. Odpowiedzią na część z czynników hamujących rozwój elektryfikacji motorynku jest – naszym zdaniem –mikromobilność, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tego segmentu nad Wisłę” – uzasadnia Jacek Drogosz.
Na pierwszego z partnerów EVP wybrała światowego potentata w produkcji samochodów elektrycznych – firmę ZD, należącą do koncernu Geely – właściciela m.in. Volvo i największego akcjonariusza Daimler AG.
Równocześnie z wprowadzeniem samochodu na rynek, EVP postawiła na niestandardową formę sprzedaży. Mikromobilność w formie proponowanej przez spółkę wiąże się z ograniczeniem znaczenia znanych barier rozwoju rynku aut elektrycznych. Jak bowiem pokazują badania, klientów zniechęcają przede wszystkim: cena; niedostatek stacji ładowania; niska wartość samochodu elektrycznego przy odsprzedaży, wiążąca się między innymi z obawami o trwałość baterii; oraz trudne do przewidzenia koszty obsługi technicznej.
"Zdecydowaliśmy, aby obawy zainteresowanych samochodami elektrycznymi rozwiać i część barier usunąć, dlatego oferujemy klientom biznesowym oraz indywidualnym wynajem samochodów ZD – mówi Mateusz Wiślański, dyrektor operacyjny Electric Vehicles Poland i od razu precyzuje – Usługa jest kompleksowa." W jej cenie zawarte jest finansowanie, amortyzacja, pełne ubezpieczenie, samochód zastępczy, serwis wraz z częściami zamiennymi, obejmujący także bezpłatną wymianę baterii, jeśli te utracą swoją skuteczność.
Mikrosamochód ZD jawi się jako znakomite rozwiązanie transportowe dla wszystkich potrafiących liczyć, którzy pokonują co najmniej kilkadziesiąt kilometrów dziennie, a stojąc w korkach, tęsknym okiem spoglądają na puste buspasy. Korzyści wynikające z niskich kosztów eksploatacji najszybciej znajdą odzwierciedlenie w budżetach firm działających w miastach oraz budżetach organów administracji publicznej, zarówno rządowych, jak i samorządowych. Z uwagi na swoją specyfikę ZD będzie też dobrym wyborem dla niepełnoletnich kierowców oraz admiratorów ekologii.
Na pierwszego z partnerów EVP wybrała światowego potentata w produkcji samochodów elektrycznych – firmę ZD, należącą do koncernu Geely – właściciela m.in. Volvo i największego akcjonariusza Daimler AG.
Równocześnie z wprowadzeniem samochodu na rynek, EVP postawiła na niestandardową formę sprzedaży. Mikromobilność w formie proponowanej przez spółkę wiąże się z ograniczeniem znaczenia znanych barier rozwoju rynku aut elektrycznych. Jak bowiem pokazują badania, klientów zniechęcają przede wszystkim: cena; niedostatek stacji ładowania; niska wartość samochodu elektrycznego przy odsprzedaży, wiążąca się między innymi z obawami o trwałość baterii; oraz trudne do przewidzenia koszty obsługi technicznej.
"Zdecydowaliśmy, aby obawy zainteresowanych samochodami elektrycznymi rozwiać i część barier usunąć, dlatego oferujemy klientom biznesowym oraz indywidualnym wynajem samochodów ZD – mówi Mateusz Wiślański, dyrektor operacyjny Electric Vehicles Poland i od razu precyzuje – Usługa jest kompleksowa." W jej cenie zawarte jest finansowanie, amortyzacja, pełne ubezpieczenie, samochód zastępczy, serwis wraz z częściami zamiennymi, obejmujący także bezpłatną wymianę baterii, jeśli te utracą swoją skuteczność.
Mikrosamochód ZD jawi się jako znakomite rozwiązanie transportowe dla wszystkich potrafiących liczyć, którzy pokonują co najmniej kilkadziesiąt kilometrów dziennie, a stojąc w korkach, tęsknym okiem spoglądają na puste buspasy. Korzyści wynikające z niskich kosztów eksploatacji najszybciej znajdą odzwierciedlenie w budżetach firm działających w miastach oraz budżetach organów administracji publicznej, zarówno rządowych, jak i samorządowych. Z uwagi na swoją specyfikę ZD będzie też dobrym wyborem dla niepełnoletnich kierowców oraz admiratorów ekologii.