Współtworząca Holding 1 sieć Suzuki Japan Motors została oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w Blind Football. Piłka nożna osób niewidomych i słabowidzących jest paraolimpijską dyscypliną sportu zyskującą coraz większą popularność i uznanie. Niezwykle cenną jej cechą jest rola terapeutyczna. Blind football wspomaga terapię osób niewidomych i słabowidzących. Choć nie widzą, są w stanie pędzić z piłką przez boisko, nie obawiając się zderzenia z kimś innym lub twardego lądowania. Chodzi o to, by mogli z przekonaniem i naturalny sposób podchwycić hasło fundacji blind footbolu, które brzmi „Nie widzę przeszkód”. – Ja też nie widziałem przeszkód, żebyśmy wsparli promowanie szerzej rozumianej aktywności fizycznej, równouprawnienia w sporcie oraz usuwania barier. Wierzę, że przekazane samochody dobrze będą tym celom służyć – skomentował Piotr Ślizowski, dyrektor marki Suzuki w Grupie PGD.