Salony sieci Japan Motors – Nissan oraz Suzuki w Bielsku-Białej – zostały uznane za Wzorowe Salony w Wielkim Teście Salonów tygodnika Auto Świat. W teście ocenianych jest siedem elementów, takich jak: organizacja salonu, przyjęcie klienta, rozmowa doradcza, prezentacja auta, przygotowanie oferty, zakończenie i podsumowanie oraz jazda testowa. Żeby salon został uznany za wzorowy, łączna ocena musi być równa 100%, zatem w każdym z elementów należy otrzymać notę idealną.
Wielki Test Salonów Auto Świat przeprowadził, przy współpracy z firmą badawczą Kantar TNS Automotive, po raz piętnasty. W przeszłości salony Grupy PGD plasowały się już w czołówce Testu, ale sukcesu takiego, jak tegoroczny nie zanotowały. Powodem do naszej dumy są także bardzo dobre wyniki innych salonów Grupy PGD i wysoka ocena średnia. Bliskie ideału wyniki osiągnęły Nissan Japan Motors Kraków Krzemionki (98,5%), Ford OMC Motors Warszawa (96,5%) oraz Fiat Euromobil Warszawa (96%).
Zdobycie tytułów „Wzorowy Salon” potwierdza skuteczną realizację filozofii działania dealerstw, nastawionych na potrzeby klientów i najwyższą jakość obsługi. Renomę dealerstw budują oczywiście stabilne zespoły, a także serwisy mechaniczny i blacharski, które dbają o zdejmowanie z klientów wszelkich obciążeń związanych z eksploatacją samochodów.
Doświadczone i wykwalifikowane załogi stale doskonalą swoje umiejętności w szkoleniach organizowanych przez importerów. Ponieważ sieć Japan Motors należy do Grupy PGD, stałym wsparciem w zdobywaniu wiedzy służy także firmowy dział szkoleń. Również jednostka audytorska Grupy PGD od lat uzupełnia badania jakości obsługi, prowadzone przez marki, o rozbudowany program „Tajemniczego Klienta” realizowany przez wyspecjalizowaną firmę zewnętrzną.
Tytuły „Wzorowych Salonów”, podobnie jak wcześniejsze nagrody i wyróżnienia salony traktują jako zobowiązania wobec klientów na przyszłość.
Zdobycie tytułów „Wzorowy Salon” potwierdza skuteczną realizację filozofii działania dealerstw, nastawionych na potrzeby klientów i najwyższą jakość obsługi. Renomę dealerstw budują oczywiście stabilne zespoły, a także serwisy mechaniczny i blacharski, które dbają o zdejmowanie z klientów wszelkich obciążeń związanych z eksploatacją samochodów.
Doświadczone i wykwalifikowane załogi stale doskonalą swoje umiejętności w szkoleniach organizowanych przez importerów. Ponieważ sieć Japan Motors należy do Grupy PGD, stałym wsparciem w zdobywaniu wiedzy służy także firmowy dział szkoleń. Również jednostka audytorska Grupy PGD od lat uzupełnia badania jakości obsługi, prowadzone przez marki, o rozbudowany program „Tajemniczego Klienta” realizowany przez wyspecjalizowaną firmę zewnętrzną.
Tytuły „Wzorowych Salonów”, podobnie jak wcześniejsze nagrody i wyróżnienia salony traktują jako zobowiązania wobec klientów na przyszłość.