Serwisy Mitsubishi Japan Motors w Bielsku-Białej i Sosnowcu otrzymały najwyższe oceny w badaniu satysfakcji klientów – Customer Satisfaction Index (CSI). Cenne, pięciogwiazdkowe certyfikaty najlepszym z najlepszych wręczał Sławomir Smolik, Regionalny Kierownik Posprzedaży Mitsubishi Motors w ASTARA Poland.
Paneuropejskie badania zadowolenia klientów z jakości obsługi w serwisach Mitsubishi przeprowadziła firma badawcza InMoment. Objęły one aż ponad czterdzieści tysięcy klientów marki. Skala badań jednoznacznie pokazuje więc, jak wielką wagę Mitsubishi Motors Corporation przywiązuje do satysfakcji klientów. W tym miejscu gorące podziękowania należą się wszystkim osobom, które zgodziły się na udział w badaniach i odpowiedziały na ankietę. Z kolei pracownicy serwisów Mitsubishi Japan Motors dziękują za najwyższe oceny, jakie im ankietowani wystawili.
Przeprowadzane badania satysfakcji z obsługi, jaką zapewniają serwisy Mitsubishi, są bardzo szczegółowe. Bo takie być muszą, jeśli mają prowadzić do wniosków, które uczynią obsługę w stacjach z logiem Trzech Diamentów jeszcze lepszą. Przedstawicielom marki na pewno zależy, by klienci mówili o niej, że jest diamentowa. Ankieta zaczyna się od oceny łatwości umówienia się do serwisu. Badani wystawiają noty za chyba wszystkie obszary obsługi. Są wśród nich zarówno obszary, które należy określić twardymi, jak zaoferowanie samochodu zastępczego, są też obszary miękkie, jak życzliwość pracowników. Klienci oceniają czas oczekiwania, informowanie o szacowanych kosztach, a nawet zaoferowanie opcji finansowania usługi.
Nie ulega wątpliwości, że wyniki badań są dla firmy doskonałym narzędziem do motywowania autoryzowanych stacji obsługi do jeszcze lepszego działania. Jednocześnie pomagają w opracowywaniu programów systematycznie prowadzonych intensywnych szkoleń, na co szczególną uwagę zwrócił Jacek Wichowski, kierownik działu serwisu w polskim oddziale Mitsubishi Motors.
Przeprowadzane badania satysfakcji z obsługi, jaką zapewniają serwisy Mitsubishi, są bardzo szczegółowe. Bo takie być muszą, jeśli mają prowadzić do wniosków, które uczynią obsługę w stacjach z logiem Trzech Diamentów jeszcze lepszą. Przedstawicielom marki na pewno zależy, by klienci mówili o niej, że jest diamentowa. Ankieta zaczyna się od oceny łatwości umówienia się do serwisu. Badani wystawiają noty za chyba wszystkie obszary obsługi. Są wśród nich zarówno obszary, które należy określić twardymi, jak zaoferowanie samochodu zastępczego, są też obszary miękkie, jak życzliwość pracowników. Klienci oceniają czas oczekiwania, informowanie o szacowanych kosztach, a nawet zaoferowanie opcji finansowania usługi.
Nie ulega wątpliwości, że wyniki badań są dla firmy doskonałym narzędziem do motywowania autoryzowanych stacji obsługi do jeszcze lepszego działania. Jednocześnie pomagają w opracowywaniu programów systematycznie prowadzonych intensywnych szkoleń, na co szczególną uwagę zwrócił Jacek Wichowski, kierownik działu serwisu w polskim oddziale Mitsubishi Motors.
Więcej szczegółów na stronie Mitsubishi Japan Motors.