Na początku był CUPRA Corner, potem CUPRA Studio w Krakowie na Krzemionkach, a teraz także CUPRA Studio Warszawa-Targówek. Ono również uzyskało oficjalny certyfikat marki, potwierdzający, że spełnia najnowsze standardy goszczenia klientów połączonych salonów Seata i Cupry.
– Pod postacią CUPRA Studio oddajemy do dyspozycji klientów nowoczesną i oryginalną przestrzeń. Dzięki niej mogą nie tylko poczuć, ale i doświadczyć prawdziwego DNA samochodów marki CUPRA – mówi Daria Zielaskiewicz, dyrektor marek SEAT i CUPRA w Polsce.
Nowoczesne showroomy marki CUPRA mają butikowy styl i klimat, dzięki czemu tworzą klimatyczną przestrzeń do spotkań miłośników hiszpańskiej marki. Także tych odległych od poznawania aktualnej oferty, ale również do organizacji wydarzeń kulturalnych i lifestyle’owych. Doświadczaniu DNA marki w CUPRA Studio Warszawa-Targówek służy (przynajmniej na początek) strefa doświadczeń cyfrowych. Jest ona wyposażona m.in. w tablety, z użyciem których możemy w najmniejszych detalach skonfigurować swój wymarzony samochód. Po zeskanowaniu kodu QR uzyskamy pełne informacje o modelu wzbogacone prezentacjami w technologii VR – virtual reality. Oczywiście, zgodnie z globalną strategią marki, o najwyższą jakość obsługi zadba zespół CUPRA Masterów.
Nowoczesna technologia, choć pełni istotną funkcję, absolutnie nie dominuje. Bardziej funkcjonalne i komfortowe salony CUPRY i SEATA w nowej postaci reprezentują poziom gościnności, do jakiego marka nas przyzwyczaiła. Oczywiście w największym stopniu wpływa na to zespół, a ten pozostał niezmieniony, więc kto zdążył go już poznać, ten wie.– O wiele milej jest rozmawiać o samochodach w tak przyjaznej przestrzeni, a nie przy tradycyjnych biurkach – komentuje istotną zmianę aranżacji salonu Wojciech Syta dyrektor CUPRA Studio Warszawa-Targówek. – Ciepłe wnętrze pozytywnie nastraja i nasz cały zespół będzie podnosił pozytywne emocje, jakie wyzwala CUPRA, na jeszcze wyższy poziom.
Nowoczesne showroomy marki CUPRA mają butikowy styl i klimat, dzięki czemu tworzą klimatyczną przestrzeń do spotkań miłośników hiszpańskiej marki. Także tych odległych od poznawania aktualnej oferty, ale również do organizacji wydarzeń kulturalnych i lifestyle’owych. Doświadczaniu DNA marki w CUPRA Studio Warszawa-Targówek służy (przynajmniej na początek) strefa doświadczeń cyfrowych. Jest ona wyposażona m.in. w tablety, z użyciem których możemy w najmniejszych detalach skonfigurować swój wymarzony samochód. Po zeskanowaniu kodu QR uzyskamy pełne informacje o modelu wzbogacone prezentacjami w technologii VR – virtual reality. Oczywiście, zgodnie z globalną strategią marki, o najwyższą jakość obsługi zadba zespół CUPRA Masterów.
Nowoczesna technologia, choć pełni istotną funkcję, absolutnie nie dominuje. Bardziej funkcjonalne i komfortowe salony CUPRY i SEATA w nowej postaci reprezentują poziom gościnności, do jakiego marka nas przyzwyczaiła. Oczywiście w największym stopniu wpływa na to zespół, a ten pozostał niezmieniony, więc kto zdążył go już poznać, ten wie.– O wiele milej jest rozmawiać o samochodach w tak przyjaznej przestrzeni, a nie przy tradycyjnych biurkach – komentuje istotną zmianę aranżacji salonu Wojciech Syta dyrektor CUPRA Studio Warszawa-Targówek. – Ciepłe wnętrze pozytywnie nastraja i nasz cały zespół będzie podnosił pozytywne emocje, jakie wyzwala CUPRA, na jeszcze wyższy poziom.