Grupa PGD uruchomiła salony marek Seat i Cupra w najnowszym standardzie CUPRA Studio w Krakowie i Warszawie. Oba salony pozytywnie przeszły już proces certyfikacji, przy czym krakowski tym razem był pierwszy.
Marka CUPRA rozwija się bardzo dynamicznie i szybko zmieniają się jej salony. Tak jak szybko rozwija się, tak szybko zmiany przechodzą jej salony. Stają się coraz bardziej gościnne, bo przyjaźniejsze, nowocześniejsze i bardziej funkcjonalne oraz komfortowe. Młodsza z hiszpańskich marek jeszcze niedawno podejmowała swoich miłośników w CUPRA Corners, teraz będzie ich gościć w CUPRA Studios. Jednym z pierwszych takich, a przy okazji największym w Polsce, stał się krakowski salon SEAT Euromotor. Statuetkę-certyfikat wręczyła Daria Zielaskiewicz, dyrektor marek SEAT & CUPRA w Polsce i salon może oficjalnie nosić nazwę CUPRA Studio Kraków Północ. – CUPRA Studio to rzeczywiście miejsce stylowe i przyjazne – mówi Michał Leśniak dyrektor marki SEAT&CUPRA w Grupie PGD. – Jest fantastycznym tłem i wstępem do najwyższej jakości naszych spotkań z miłośnikami marki. W takich warunkach będziemy pieczołowicie dbać, by naszą gościnność przenieść w nowy, wyższy wymiar – mówi Michał Leśniak.
Technologiczne wyrafinowanie w stylowym wnętrzu
CUPRA Studio nie tylko zastąpiło dotychczasową formułę obsługi w CUPRA Corner. To nowy standard połączonych salonów Seata i Cupry. W nich młodsza marka (kiedyś submarka) zdaje się być nawet marką wiodącą, z pewnością stylistycznie. Nowoczesny design CURA Studio wypływa oczywiście z wartości marki – wyjątkowości, wyrafinowania i sportowych osiągów. Jeśli wartość „wyrafinowanie” w modelach CUPRY sprecyzujemy, to na pierwszy plan wybije się nam technologiczna nowoczesność. I tak jest w salonie…, hmm, przepraszam, w CUPRA Studio. Mamy tu strefę doświadczeń cyfrowych, wyposażoną w ekran o przekątnej 85 cali i tablety. Z ich użyciem możemy w najmniejszych detalach skonfigurować swój wymarzony samochód. Jeśli będziemy chcieli, to po zeskanowaniu kodu QR uzyskamy pełne informacje o modelu, o marce oraz o odwiedzanym CUPRA Studio. Prezentacje wzbogaca technologia VR – virtual reality.
Krakowskie CUPRA Studio
Standardem przyjętym dla salonów marki w nowym formacie jest powierzchnia trzystu metrów kwadratowych, co ma umożliwiać ekspozycję sześciu samochodów. W CUPRA Studio Kraków Północ prezentowanych jest samochodów dziesięć i jest w nim także rozbudowany butik z akcesoriami i gadżetami. Z uwagi na ogrom przestrzeni nie możemy napisać, że salon ma charakter butikowy. Musimy jednak uznać, że taki ma ze względu na zbudowany nastrój. Niewątpliwą zasługę projektantów CUPRA Studio jest zawarcie w przypominającym loftowe pomieszczenia wnętrzu stref, które zaskakują ciepłem, czy nawet przytulnością. I rzecz nie tylko w zastąpieniu tradycyjnych biurek przyjaźniejszymi miejscami rozmów. Z pewnością dużą zasługę w ociepleniu wnętrza mają stylowe elementy – albo wręcz połacie – drewniane.