Nowatorską usługę Expressu – odprawę on line „Just In Time” – najpierw doceniła pokaźna rzesza klientów, a teraz jeszcze bardziej okazała rzesza jurorów ogólnopolskiego plebiscytu Fleet Derby 2022. Okazała, bo w plebiscycie oddano aż 240 tysięcy potwierdzonych głosów. Usługa „Just In Time” została nagrodzona w kategorii „Technologie cyfrowe dla flot”. W tym roku do nagród Fleet Derby pretendowały aż 163 produkty i usługi w dziewięciu kategoriach.
Organizatorem plebiscytu Fleet Derby jest redakcja miesięcznika „Fleet. Auto w firmie”. Tegoroczna edycja była już jedenastą. Nagrody Fleet Derby cieszą się uznaniem i mają ugruntowaną pozycję na rynku jako bodaj najważniejsze w branży. Plebiscyt pozwala przede wszystkim na docenienie i promocję produktów oraz usług, które kształtują rynek flotowy, mając przy tym realny wpływ na rozwój branży motoryzacyjnej i flotowej. W plebiscycie głosowali m.in. fleet managerowie, osoby odpowiedzialne za politykę samochodową, zakupową i finansową w firmach.
– Nagroda Fleet Derby jest dla nas szczególnym wyróżnieniem, ponieważ szacowne grono jurorów, związanych głównie z branżą flotową, doceniło usługę z której w dużej mierze korzystają klienci indywidualni – mówi Magdalena Hibner, dyrektorka Express Car Rental. – Cieszę się, że jurorzy równocześnie nagrodzili nowatorstwo rozwiązania dla zarządzania flotą, na którym korzystają tak klienci, jak i wypożyczalnia.
Usługa „Just In Time” to w najkrótszych słowach załatwienie formalności związanych z wypożyczeniem samochodu on line. A przez oczywiste skojarzenie – jest jak odprawa on line na lot. Wszystkie możliwe czynności osoba wypożyczająca samochód w Express Car Rental może załatwić przy kawie, kliknięciami na smartfonie, w zaledwie sześciu krokach. A potem, gdy już samolot wyląduje, wysyła esemesa o roboczej treści „Już jestem” i gdy przejdzie odprawę, kierowca będzie czekał z samochodem w umówionym miejscu. Wystarczy pokazać mu na smartfonie kod odbioru i ruszać w drogę. Wypożyczenie samochodu nigdy dotąd nie było tak proste i wygodne.
Interfejs aplikacji jest tak skonstruowany, aby cały proces był jak najsprawniejszy i wygodny dla użytkownika pomimo konieczności uzupełnienia wielu danych, które są potrzebne do wynajmu samochodu. Oczywiście po skonfigurowaniu przy pierwszym wypożyczeniu samochodu, wskazane dane uzupełniają się automatycznie. Aplikacja w pełni obsługuje także klientów anglojęzycznych. Express Car Rental realizuje usługę na razie na trzech lotniskach Warszawa-Modlin, Warszawa-Okęcie i Kraków Balice. Więcej na temat usługi można przeczytać na stronie Express Car Rental.
Cenną statuetkę podczas uroczystej gali odebrał Grzegorz Sadurski, kierownik oddziału Express Car Rental w Warszawie, który najpierw współtworzył zespół testujący, a teraz każdego dnia i z każdym wypożyczeniem może cieszyć się zadowoleniem klientów, którzy doceniają wygodę, jaką zapewnia usługa „Just In Time”.