Electric Vehicles Poland, należąca do Holdingu 1 spółka wyspecjalizowana w elektrycznej mobilności, została wyłącznym partnerem i przedstawicielem na Polskę producenta elektrycznych jednośladów HORWIN.
EVP błyskawicznie zorganizowała ekspozycje i uruchomiła sprzedaż w dwóch salonach fabrycznych – w Krakowie i Warszawie. Jednocześnie firma udzieliła autoryzacji pięciu swoim partnerom – w Gdyni, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie i Zielonej Górze. Wybranych do współpracy dealerów wyróżnia jakość obsługi potwierdzona w sprzedaży elektrycznych crossów marki Surron, której partnerem EVP jest od półtora roku. Plany spółki zakładają budowę sieci sprzedaży złożonej z 8-10 punktów jeszcze przed końcem roku.
HORWIN to marka, która łączy to, co najlepsze z dwóch światów: Nigdzie indziej wymagania i standardy dotyczące produktów nie są tak wysokie jak w Europie. Nigdzie indziej rozwój technologiczny w e-mobilności nie jest tak zaawansowany jak w Chinach. Z tego wynika logiczna konsekwencja: pojazdy HORWIN są projektowane specjalnie dla klientów w Europie przy znaczącym zaangażowaniu w ich rozwój europejskiego centrum sprzedaży znajdującego się w Austrii. Efektem jest zaliczanie pojazdów HORWIN do segmentu premium wśród jednośladów i dynamicznie rosnący na nie popyt na sześćdziesięciu najważniejszych rynkach świata.
Grzegorz Szczypior, prezes EVP jest przekonany, że jednoślady HORWIN zasługują na sukces także w Polsce, tym bardziej, że konkurencję w tym segmencie należy uznać za śladową. – Są one znakomitym połączeniem oryginalnego designu i komfortu oczekiwanego przez europejskich klientów z zaawansowaną technologią i bezpieczeństwem. Styl docenić łatwo, a żeby zainteresowani mogli docenić komfort nadwozi, jakość oraz użyteczność technologii już dziś zapraszamy do naszych salonów – zachęca. Przyznaje jednocześnie, że tak jak w przypadku crossów Surron zespół tworzący HORWIN Polska wraz z partnerami będzie budował świadomość nowego segmentu wśród klientów.
Oferta na polski rynek obejmuje obecnie motocykl CR6, nawiązujący nazwą i stylistyką do klasycznych motocykli tzw. cafe racers, oraz skutery EK1 i EK3. Wszystkie oczywiście elektryczne. Aby cieszyć się jazdą tymi pojazdami, nie trzeba mieć uprawnień motocyklowych. Do kierowania modelami CR6 i EK3 wystarczy prawo jazdy kategorii B. W przypadku skutera EK1, homologowanego jako motorower, do poruszania się po drogach wystarczy dowód osobisty, natomiast osobom w wieku 14-18 lat – prawo jazdy kategorii AM.
Naturalnym środowiskiem dla motocykla CR6 i skuterów linii EK Horwin są zatłoczone miasta. Dzięki zasięgowi powyżej 70 km doskonale sprawdzą się one w codziennych przejazdach do pracy lub szkoły.
Nawet w mniejszym (i tańszym) modelu skutera łatwo znaleźć potwierdzenie przynależności do segmentu premium – unikatowe rozwiązania w postaci biegu wstecznego i tempomatu. Wsteczny bieg ułatwia manewry na nierównym terenie i wyjazd do tyłu, a tempomat zapewnia odpoczynek dla nadgarstka. Wszystkie pojazdy wyposażone są w światła LED.