Należące do Holdingu 1 spółki Electric Vehicles Poland oraz Traficar uruchomiły pierwszy projekt partnerski, który dosłownie poruszył Kraków, a jednocześnie wpływa na uwalnianie go od smogu. Wprowadziły bowiem do carsheringu całkowicie elektryczne dwuosobowe mikrosamochody ZD D2S. Można poruszać się nimi nie tylko po bus pasach, ale też w strefie czystego transportu.
12 lutego na krakowskie ulice wyjechała pierwsza transza dwuosobowych mikrosamochodów ZD D2S. Docelowo takich aut w ofercie Traficara ma być czterdzieści (aktualizacja – już jest), tym samym cała krakowska flota traficarów zwiększy się do 440 samochodów.
Na pokładzie każdego auta jest nawigacja, hotspot WiFi, łącze Bluetooth oraz kamera parkowania. Spory bagażnik o pojemności 274 l pozwala na wygodne zapakowanie nawet dużych zakupów, plecaka lub walizki. Więcej informacji na temat samochodu ZD D2S znaleźć można na stronie www.traficar.pl/d2s.
Wynajem ZD D2S niczym nie różni się od wynajęcia pozostałych pojazdów Traficar – wystarczy telefon i aplikacja. Również stawki – uzależnione od trasy i czasu - są takie same. ZD D2S nie mogą wyjeżdżać poza miasto, co oznacza, że nie można nimi podróżować obwodnicą czy autostradą. ZD D2S muszą pozostać w czasie przejazdu w strefie Traficar – to spora część Krakowa, której granice każdy kierowca łatwo znajdzie w naszej aplikacji –mówi Konrad Karpiński, dyrektor operacyjny w Traficar. Każdy ZD D2S może jednak jeździć po krakowskich buspasach oraz – co jest wyjątkową atrakcją dla kierowców – wjeżdżać i parkować w pierwszej w Polsce strefie czystego transportu na Kazimierzu.
Na pokładzie każdego auta jest nawigacja, hotspot WiFi, łącze Bluetooth oraz kamera parkowania. Spory bagażnik o pojemności 274 l pozwala na wygodne zapakowanie nawet dużych zakupów, plecaka lub walizki. Więcej informacji na temat samochodu ZD D2S znaleźć można na stronie www.traficar.pl/d2s.
Wynajem ZD D2S niczym nie różni się od wynajęcia pozostałych pojazdów Traficar – wystarczy telefon i aplikacja. Również stawki – uzależnione od trasy i czasu - są takie same. ZD D2S nie mogą wyjeżdżać poza miasto, co oznacza, że nie można nimi podróżować obwodnicą czy autostradą. ZD D2S muszą pozostać w czasie przejazdu w strefie Traficar – to spora część Krakowa, której granice każdy kierowca łatwo znajdzie w naszej aplikacji –mówi Konrad Karpiński, dyrektor operacyjny w Traficar. Każdy ZD D2S może jednak jeździć po krakowskich buspasach oraz – co jest wyjątkową atrakcją dla kierowców – wjeżdżać i parkować w pierwszej w Polsce strefie czystego transportu na Kazimierzu.